Umina Beach.

4 december 2016 - Umina Beach, Australië

Vandaag, zondag 4 december, zijn we aangekomen op de laatste camping in onze reis. Hier verblijven we 5 nachten en hebben we alle tijd om de Campervan klaar te maken om weer in te leveren bij Apollo. De schoon en vuilwatertank moeten leeg, de toilet cassette leeg en schoon en de wagen zelf moet van binnen en buiten schoongemaakt worden. De stoelen die we gekocht hebben hoeven we niet te verkopen, die hebben we terug gebracht naar Bunnings, beide stoelen hadden het in de garantietermijn begeven. We proberen nog wel de Gazebo te verkopen. De ventilator hebben we inmiddels al verkocht.

De camping waar we hier staan heeft meer weg van een Resort,  2 luxe zwembaden, 2 waterspeelplaatsen een tennisbaan en een restaurant. Natuurlijk ligt de camping aan zee met een prachtig strand.

Inmiddels zijn we ook begonnen met inpakken, Jan heeft een koffer vol drijfhout, schelpen en ander spul verzameld. Wilt hij thuis een mobile en een lamp van gaan maken.

We hebben via de mail contact gehad met het hotel in Sydney waar wij verblijven, we rijden hier vrijdag eerst naar toe om de bagage te droppen, hoeven we die niet mee de trein in te nemen als we de campervan hebben ingeleverd. In Sydney verblijven we 4 nachtjes voordat we de 13e terug vliegen.

1. Janet:
    7 december 2016
    Wauw, dat gaat snel.... nu alweer aan de terugreis aan het denken. Nog heel veel plezier de laatste dagen down under!

Ps: ik lees dat er weer een mooie drijfhout lamp in wording is. Leuk!
  2. Henk Aalbers:
    7 december 2016
    Best Jan, als je dat graag wilt kan de TC ook wel drijfhout voor jou uit de Lentse plas vissen hoor. Dan levert dat voor jullie nu minder gesjouw op. Laat het even weten dan kan de planner hiermee aan de slag gaan en mogelijk staat het hout dan bij thuiskomst voor je klaar.
  3. Diny en Piet.:
    7 december 2016
    dat word toch nog even erken voor jullie,kunnen jullie vast wennen voor thuis.
    nog maar genieten de laatste dagen .
  4. Jo Hooghof:
    8 december 2016
    Hallo Ellen en Jan, wat gaat alles toch snel. Van ons mag je nog wel een maandje rondtoeren wij vonden het wel leuk al die vakantie verhalen te lezen, maar jammer genoeg aan alles komt een eind. Geniet nog de laatste dagen daar in Australië en een goede reis terug.
    groetjes, Lenie en Jo Hooghof
  5. Roel en Giovanna:
    8 december 2016
    Wat gaat dat snel zeg! We gaan jullie verhalen nog missen.
  6. Wim:
    13 december 2016
    Uit de reisverhalen hebben wij geconcludeerd dat jullie een mooie vakantie in Australië hebt gehad. Dat gunnen wij jullie van harte .Je hebt er wel veel voor over gehad om de thuisblijvers op de hoogte te houden. Wij zijn jullie daarvoor dankbaar, al heb je dit niet kunne merken aan het aantal van onze reacties! Het is nu de dertiende ,de dag waarop jullie naar huis vertrekken. Wij wensen jullie een goede reis. Dus wij verwachten dat jullie morgen of overmorgen weer in Lent zullen zijn. Wij willen jullie niet direct lastig vallen. Eerst maar uitrusten .Daarna hopen wij jullie weer te ontmoeten.
    Wim en Mijntje