Normanton, Karumba QL.

26 september 2016 - Karumba, Australië

Inmiddels zijn we de grens met Queensland gepasseerd, zijn we in Mount Isa, Cloncury en in Normanton geweest. Inmiddels staan we in Karumba en is het moordend heet. Het is op het moment dat wij dit schrijven 42°. Schaduw, airco en water is hier onontbeerlijk. We zitten veel in de pool zoals jullie zullen begrijpen.

Mount Isa en Cloncury zijn echte mijn stadjes, dat is ook goed te zien als je door de omgeving rijdt. Verder zijn hier vee-ranches zo groot als de provincie Gelderland. Van Cloncury tot aan Karumba alleen maar vee- ranches. Honderden kilometers.

Gisteravond hebben we in de Sunset Taverne genoten van ......... natuurlijk de sunset. En van fish en chips, deze keer de Barramundi special.

Morgen trekken we richting Undara, of we daar overnachten is nog niet zeker. Ligt aan het aantal kilometers wat we moeten rijden. De bedoeling is om over 2 dagen in The Atherton Tablelands uit te komen.

Het leven in een campervan bevalt ons tweetjes goed, hoe simpel kan het zijn lekker rondtrekken in ons campertje.

Allemaal de groetjes vanuit een heet maar schitterende Gulf of Carpenteria.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Bea:
    26 september 2016
    Waaaaaaaattttt????? 42 graden! Doe je wel voorzichtig! Pfff jeetje dát is heet! Wel mooie foto's trouwens x
  2. Groetjes Els en Jaap:
    26 september 2016
    Hoi Ellen Jan,
    42 graden is het hier ook zo ongeveer , maar dan in twee dagen opgeteld. Hebben jullie wel extra truien meegenomen? Ze zeggen wat goed is tegen de kou is ook goed tegen de warmte. Verder weer een goede reis, en we horen weer.
    Els en Jaap
  3. Roel en Giovanna:
    27 september 2016
    WoW!!! Ziet er erg mooi uit daar! Geniet ervan samen!!!
  4. Diny en Piet.:
    5 oktober 2016
    het ziet er allemaal erg mooi uit.wat een mooie foto´s
  5. Els van den Esschert .:
    6 oktober 2016
    Hallo Jan en Ellen
    De foto,s worden steeds mooier .
    Het is zo leuk om Jullie te volgen ,met al de mooie verhalen . Nog steeds geen krokodillen gezien
    Jan , Je moet de groeten hebben van je collega Ellen .
    Geniet verder van jullie vakantie .
    Jaap en Els