Ontbijt aan de Beach.

25 september 2022 - Bowen, Australië

Zondag 25 september.

Gisteravond ontvingen wij een SMS van de eigenaar van het park waar wij nu staan. Hij nodigden alle campinggasten uit voor een Becon and Egg Roll op zondagochtend, een broodje gebakken ei met becon. Eten aan de Beach. Vonden wij natuurlijk een leuk en lekker idee en zo stonden wij vanmorgen om 07.30 uur klaar voor het ontbijt. De broodjes waren giga en heerlijk, zo groot dat we als lunch niet meer dan één boterham hebben gegeten.

Later zijn we nog even teruggelopen naar de eigenaar en zijn vrouw om hen te bedanken en als dank 2 sleutelhangers met Delftsblauwe klompjes te geven. Blijkt dat de eigenaar een Nederlandse kennis heeft die zanger is en werkt in een Justitiële Jeugd Inrichting in Amsterdam, diezelfde man heb ik op de Hunnerberg ontmoet tijdens een feest, klein wereldje toch?

Na het ontbijt over de markt gelopen die naast de camping was, veel huisvlijt van jurkjes gemaakt van theedoeken!!!!!!! Tot thuis gebakken bananenbrood, zal lekker zijn maar hoe de hygiëne bij de makers is weet je nooit.